wtorek, 24 grudnia 2013

Świątecznie.

Kochane moje!
Nigdy nie umiałam składać życzeń, dlatego też skrócę się do dwóch słów : Wesołych świąt! Żebyście wypoczęły w rodzinnym gronie, zrelaksowały się i żeby uśmiech nie znikł z Waszych twarzy. :)
Świąteczny motyw.
Ja już nie mogę się doczekać tych wszystkich świątecznych pyszności oraz przespanej nocy i poranka. W tym roku przygotowania świąteczne wprawdzie mnie ominęły, ale i tak przez te życie w biegu ostatnimi czasy jestem wykończona. Więc nic nie sprawia mi więcej radości niż fakt, że będę mogła wypocząć!:) I dobrze, bez pośpiechu się najeść ( wiem, jestem łasuchem). W dodatku w końcu będę mogła zajrzeć na Wasze blogi, odpisać na komentarze i zabrać się za tworzenie, zaległych, ale wciąż krążących po mojej głowie, notek. 

A tu choinka w moim pokoju w wersji minimalistycznej. Jest dość "dziwna", ale i przepiękna w swojej prostocie. W tym roku z tatą stawiamy na minimalizm zarówno jeśli chodzi o ozdoby z zewnątrz jak i wewnątrz domu. Przyznam się bez bicia, że prócz tej choinki nic więcej świątecznego nie mam w swoim pokoju i zdecydowanie to mi wystarcza. Ja osobiście nie przepadam za takiego typu ozdobami. Lubię świąteczne pościele, piżamki, kapcie czy skarpetki, ale niestety nie figurki czy światełka, które w moim pokoju pasowały by jak pięść do nosa. 
Jestem ciekawa co przyniósł Wam Mikołaj, w jakim gronie spędzałyście święta, czy w domu, czy może u dziadków i jakie są tradycje w Waszych domach związane z wigilijną kolacją. U nas, na przykład, po kolacji, ale jeszcze przed prezentami, śpiewa się kolędy (w związku z tym, że w mojej rodzinie każdy ma coś wspólnego z muzyką). Niestety moja siostrzenica (a kiedyś, dawno, dawno temu - ja) nie jest zadowolona z tego faktu, bo nie może się (już od przekroczenia progu domu) doczekać aż da susa pod choinkę. 
Więc jak jest u Was?
Jeszcze raz gorąco ściskam i życzę udanych świąt! 

28 komentarzy:

  1. Tobie też Wesołych Świąt <3 również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia i obserwowanie!:* często mnie odwiedzasz, jest mi bardzo miło!!:)

      Usuń
  2. piekna choinka ;3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołego Drugiego Dnia Świąt :)) Ja równiez postawiłam na minimalizm.Pozdrawiam.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie niestety nie ominęły świąteczne przygotowania, ale za to teraz mogę z czystym sumieniem wszystko jeść :) Też się cieszę, że w końcu mogę poczytać blogi, bo teżprzez ostatnie tygodnie byłam strasznie zalatana :)

    anetka25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie nadrabiałam :) mam nadzieje, ze nikogo nie pominęłam!:)

      Usuń
  5. Ehhh święta, święta i po świętach :))
    Nie wiem dlaczego, ale co roku widzę coraz większą dysproporcję między trwaniem przygotowań do świąt a trwaniem samych świąt :) I jakoś coraz mniej mnie to wszystko bawi.. ale atmosferę na święta tworzą ludzie i to pewnie za ich sprawą tak się dzieje :) Ja już w zasadzie zaczynam żyć nowym rokiem, który już niedługo :) Powoli zaczynam układać w głowie plan działania :)) A czas świąt i przedsylwestrowy to takie trochę dla mnie trwanie w chwilowym letargu i beztrosce :) I na koniec dodam jeszcze, że jestem potwornie zmęczona a wcale nie robiłam u siebie Wigilii ;) Mam nadzieję, że inni mają jednak nieco bardziej optymistyczny odbiór tego wszystkiego niż ja :) :**

    Buziaczki kochana
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dużo nerwów było...każde z mojego rodzeństwa jest dosc temperamentne :D ale pierwszy dzień świąt spędziłam w sumie poza domem, w drugi też wrociłam dopiero ok 15.
      Sylwester na pewno będzie udany!:)

      Usuń
  6. fajna choinka, szkoda że już po świętach :(

    Wspólna obserwacja? Zacznij :)
    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerkne w wolnej chwili!:) no szkoda, szkoda, jutro do pracy.

      Usuń
  7. swieta swieta i po swietach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się nienajedzona w sumie :D Czasu nie było :D

      Usuń
    2. a ja na diecie wiec dostawalam slinotoku ale bylam twarda
      przez cale swieta nie wzielam do ust ani kawalka ciasta, ani jednego cukierka

      Usuń
    3. Powiem Ci, że ja też nie wzięłam...ale nie jestem na diecie - po prostu nie miałam apetytu na słodkie :O wolałam jakąś pieczeń czy bigos czy sałatkę niż ciasto. To jestem z Ciebie dumna, że dziarsko sobie poradziłaś :D

      Usuń
  8. Wesołych ♥
    ciekawy blog ;d
    http://myeachother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. taka nietypowa ta choinka ! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow aw these are cute! Would you like to follow each other btw? If so just let us know :) xx

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych kochana! :* A mi się tam Twoja choinka minimalistyczna podoba :) Prowadzisz naprawdę rewelacyjny blog, piszesz ciekawe tematyczne posty, dodajesz magiczne zdjęcia i jesteś przede wszystkim piękna– czego chcieć więcej? Z chęcią obserwuję (GFC) I czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, tyle komplementów w jednym komentarzu <3 dziękuje Ci!!:)

      Usuń
  12. Śliczna choinka !!!! KOcham rzeczy, które można wykonać samemu właśnie o tym prowadze bloga z przyjaciółka i obydwie gramy na skrzypcach już 7 lat ;)
    Co do figurek też nie przepadam no chyba że to świeczki zapachowe.
    Szcześliwego NOwego Roku - fore ♥erka Olcia

    http://fantazyjnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna choinka, już jest po świetach wiec ja życzę ci SZCZĘŚLIWEGO nowego roku kochana ; *

    zapraszam u mnie rozdanie http://obsesyjnaa.blogspot.com/2013/12/rozd

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna choineczka choć bombki by się jej przydały:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie, w studenckim mieszkaniu, nie miałam nawet małej choineczki ;) Za to w domu rodzinnym została postawiona dość duża, ozdobiona choinka.

    OdpowiedzUsuń