wtorek, 11 marca 2014

W sumie to o niczym.

Hej!
Mój dzień wolny od pracy okazał się pięknym, słonecznym dniem (ku mojej radości-w taką pogodę czuję, że żyję!). Nie ukrywam, że brakowało mi takiego dnia by trochę odsapnąć i podładować baterie. Ostatni nadmiar obowiązków z lekka przytłaczających mnie i problemów osobistych wyssał ze mnie wszelką energię. Jestem kompletnie zmęczona i szczerze mówiąc mam już z lekka dość, ALE...staram się patrzeć pozytywnie, szukać w tym wszystkim dobrych stron i czekać już tylko z niecierpliwością , odliczać dni do czegoś nowego co zmieni moje życie o 180 stopni. Nie cierpię zmian i boję się jak diabli, ale wierze, że to jest w końcu to coś "dobrego" co wydarzy się w moim życiu. Swoją drogą to absurd...nie lubię zmian, a co rusz kombinuję coś nowego z swoim życiem. I wiecie co jest w tym najpiękniejszego? Ludzie. Poznaję ciekawych ludzi, z pasjami, kompletnie odjechanych i zakręconych, na swój sposób wyjątkowych i to motywuje do dalszego działania. Zaczęli mnie nudzić ludzie, którzy nie mają marzeń, nie mają planów, nie mają swoich upodobań czy charakteru, którzy niczym nie wyróżniają się z szeregów bardzo podobnych do siebie ludzików. Zauważyłam, że im bardziej pokręcona osoba tym większą moją uwagę przykuwa. To chyba kwestia wchodzenia w jakiś nowy etap życia, w pewien sposób wydoroślenia czy coś w tym stylu, albo po prostu wyniosłam to z domu i dopiero zaczęło się to we mnie budzić. Sama nie wiem i nie ma to jakiegoś większego znaczenia. Swoją drogą n i e  c h c e , żeby wszystko było takie same. Dlatego kombinuje, szukam i nie wiem gdzie w tym wszystkim jestem ja, ale w tej nienormalności, inności jest mi dobrze i choć różne określenia już słyszałam: egoistka, aspołeczna, nienormalna czy powalona, to prawda jest taka, że to moje życie i najwidoczniej taka chcę być. I czy to ma znaczenie? Czy ja kogoś tym krzywdzę? Ci, którzy potrafią to znieść - to są; Ci którzy się odwrócili...może szukali pretekstu, może byłam dla nich zbyt skomplikowana. 
Nie wiem czy to ma jakiś sens, ale chyba potrzebowałam się wygadać, bo prawda jest taka, że cholernie mocno zawiodłam się na osobach, za które oddałabym życie; że wkurza mnie ta nuda wokół; że mam dość "bo trzeba; bo musisz"'; że chyba znów przechodzę okres buntu (wiem, teoretycznie to niemożliwe w tym wieku); że mam ochotę na odrobinę szaleństwa; że ciągnie mnie do nowego i nieznanego; i chcę więcej i więcej. I może nie chciałam o tym mówić, ale samo wyszło. Współczuję Wam.









Byłam dziś na spacerze. Było super (dopóki nie oblazły mnie kleszcze). I to jest mój sposób na wszystko ostatnimi czasy...urozmaicać sobie życie drobnymi gestami, bardziej bądź mniej szalonymi. I choćby się waliło, paliło trzeba szukać dobrych stron. Inaczej zwariujemy. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.
Dziękuję za uwagę. 
Ściskam.

62 komentarze:

  1. najważniejsze to zawsze postępować w zgodzie z samym sobą...;)
    śliczna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć to bardziej sweterek....sweterko-bluza.

      Usuń
  3. masz taką śliczną nieskazitelną buźkę! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnie z nią bywa, ale ogólnie nie narzekam

      Usuń
  4. fajna bluzka;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam przebywać wśród pozytywnie zakręconych osób! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. prawda? co roku nasza rzeka Narew wylewa i takie to są widoki. (choć w tym roku i tak mało) ,to z innej perspektywy, więc tak nie widać, kiedyś wybiorę się z aparatem w te ładniejsze tereny.

      Usuń
  7. to ty z klaudia pogadaj, ona tez ma okres buntu.Ja chce taki koktajl!!!!!!!!!!,puszeczka do herbaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie te pokolenie Asiu, za nią już nie nadążę.

      Usuń
  8. A gdzie pracujesz? :)) Pochwal się przez co Twoje życie zmieni się o 180 stopni? :) No i dobrze, że się wygadałaś... To zawsze pomaga. Mam podobnie do Ciebie, nie lubię nudnych ludzi, życie jest tylko jedno i trzeba się otaczać zajebistymi osobami ;D
    Śliczne zdjęcia, fajny tatuaż ;D;**

    P.S. Mnie kleszcze na szczęście nie oblazły;p
    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję w Restauracjo-pizzerii. przez co się zmieni...z czasem się dowiecie;))
      No pewnie, że zajebistymi ludźmi trzeba :D a co do tatuażu....mój nowy nabytek :) dziękuję.

      Usuń
  9. Popieram unikanie rutyny i szukanie nowych doznań. Tak trzymaj. Uszy do góry, jeszcze będzie przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz się żyje, nigdy nie wiadomo czy to nie Twój ostatni dzień. ;)

      Usuń
  10. Fuuuuu... kleszcze! W tym roku tego dziadostwa będzie dużo, skoro zimy niemal nie było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Te robale : kleszcze , komary, muchy, meszki - będzie ich dużo. :( też nad tym ubolewam.

      Usuń
    2. Aż strach będzie pojechać gdzieś w tereny zielone z psem...

      Usuń
  11. Każdy potrzebuje zmian - oby były na lepsze :)

    Czy ja widzę tatuaż, czy mi się wydaje? :> Sama chcę sobie zafundować takie "cudo", ale dopiero na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się;) mój ostatni nabytek (ma dokładnie tydzień). Ale nie pierwszy i nie ostatni w sensie, że będą kolejne. ;)

      Usuń
    2. Ja już od paru lat mam w planach zrobienie sobie tatuażu, ale chciałabym znaleźć do tego "odpowiednie" miejsce. I kogoś kto będzie przy mnie w tym momencie ^^ Chciałabym mieć tatuaż koło kostki albo na karku. A słyszałam, że są to dość wrażliwe miejsca i może nieco boleć mnie podczas "zabiegu" ( jak można to tak nazwać ;) ). No, zobaczymy :D

      Usuń
    3. Im mniej mięśnia, im bliżej jakieś kości czy coś (żebra, kość biodrowa, obojczyk ) tym bardziej bolesny zabieg, ale nie jest to ból którego nie można przeżyć. ;)

      Usuń
  12. Piękny sweterek ^^ Jak ślicznie Ci w koczku ;)
    O widzę, że masz tatuaż.. super! :D

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Persunmall? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. cool picture dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. ludzie zawodzą, ale to w końcu tylko ludzie. Też zawiodłam się na kimś, na kim nawet nie pomyślałam, że mogę się zawieść. Ale trzeba iść dalej ;)
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio też dużo spaceruję :)
    Ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety mam mało czasu na takie atrakcje :D

      Usuń
  16. śliczne zdjęcia , fajna bluza. :)
    Tatuaż fajny.. Oj jak mi się marzy tatuaż. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam studio Asgard Studio w Białymstoku i do dzieła ;>

      Usuń
  17. Spacer w słoneczny dzień to coś, co dodaje mnóstwa pozytywnej energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny tatuaż. :) Szkoda, że dzisiaj nie świeci słońce, bo chętnie też zrobiłabym jakąś sesję zdjęciową ;D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a różnie teraz bywa z tą pogodą. dziś jak na złość kiepska pogoda.

      Usuń
  19. Fajnie, że poznajesz dużo ciekawych ludzi ;)) Bez nich nie można po prostu !
    Cudne zdjęcia, masz ten sam sweterek co ja ;)
    Lubię spacery, taką porą !

    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie! Wyglądasz fabularnie!
    Masz figurę jak modelka! I tak samo pozujesz!
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :-*
    Dobrze że Cię te kleszcze nie pogryzły!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zdjęcia :))
    Kurde masz na imie i nazwisko tak samo jak moja ciocia! haha i tak patrze kurdeee Anna Szczepanska prowadzi bloga?? o co chodzi?:D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  22. Ouuu.... ;c A gdzie nowa notka? ;>;*

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też tak mam, że jak za bardzo przygniata mnie rutyna, to po prostu muszę wyjść i zrobić coś, chyba każdy z nas potrzebuje odskoczni o rzeczywistości, tak bronimy się przed życiową apatią
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. też mam teraz okres przemyśleń. Ciebie nudzą ludzie bez marzeń a mnie w tym momencie irytują po porostu ludzie . Mam ochotę się zamknąć w pokoju i nie wychodzić. KOSZMAR :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj co do tych nudnych ludzi zgadzam sie ja po prostu nie lubie kija w dupie a ci o ktorych piszesz ci zachowawczy z klapkami na oczach na innych i innosci tak wlasnie maja najczesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia!
    Jeju kleszcze? :o Obejrzyj się dokładnie

    OdpowiedzUsuń