piątek, 28 marca 2014

Narodowy Park Biebrzański

Hej!
Dzisiejszy dzień był chyba jednym z piękniejszych ostatnimi czasy. Było ciepło, słonecznie i bezwietrznie. Choć dość późno to mimo wszystko postanowiliśmy z tatą wykorzystać go i wybrać się na małą wycieczkę, oderwać się od biegu miasta i ludzi. Pojechaliśmy do Narodowego Parku Biebrzańskiego (do którego mam może z 40-50 km). Spacerowaliśmy po biebrzańskich lasach w poszukiwaniu łosi. Oczywiście szalałam z aparatem. Nie ukrywam, że dość dawno nie miałam takiej możliwości, więc sprawiło mi to dużą frajdę. Wypoczęłam, miałam chwilę, żeby nie dumać i się zrelaksować. Brakowało mi tylko polanki i kocyka. 
W biebrzańskich lasach macie okazję spotkać różne rodzaje zwierząt: ssaków, gadów, jak i roślin. Są to bagniste tereny. Niby zwykły las, ale ma w sobie jakiś urok. Trzeba umieć tylko patrzeć z głębi serca... 



















 Pies - przewodnik. To nic, że płoszył wszystkie zwierzęta. Nie mój, przypałętał się tam. 







Czasem trzeba trochę się oderwać od rzeczywistości. Mam nadzieję, że więcej będzie takich razów. Wiecie? Wczoraj oglądałam filmik z strojem dnia Korneli kręcony w Hyde Parku i złapała mnie taka niemoc, tęsknota, że też chce tam być, że tam jest tak pięknie. I już nie mogę się doczekać, aż będę mogła tam zawitać. Wiem, szybko zleci, ale jakoś z każdym dniem coraz bardziej tęskno mi za Londynem i moimi przyjaciółmi. Tutaj trochę sprawy mi się pokomplikowały, brakuje mi rozmów z moją przyjaciółką i tak cholernie chce się stąd wyrwać. Jeszcze dwa miesiące. Za dwa miesiące o tej porze będę już w Londynie. Nic mnie już tu nie trzyma. 
Dobrej nocki. 

37 komentarzy:

  1. Ale piękny krajobraz. Samo patrzenie na zdjęcia odpręża, a co dopiero się tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny i przecudowny! Uwielbiam takie wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie słoneczko świeciło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bylam tam i krajobraz mnie zachwycił :P

    OdpowiedzUsuń
  5. wsie, pola i lasy...lubię takie klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie tam :> a ty slicznie wygladasz: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama lubię takie wypady poza miasto - w ramach relaksu, zapomnienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo uważam! w ramach relaksu, zapomnienia... ;)

      Usuń
  8. oj bylam tam raz na wycieczce cudownie wspominam ta wedrówke

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie wybrałabym się do parku . świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejsze parki widziałam w Londynie <3 Takie parki, parki...bo to jest narodowy...bardziej las, jakieś bagna ;)

      Usuń
  10. Wow dzięki za te zdjęcia, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczynam coraz bardziej doceniać spacery na świeżym powietrzu dzięki mojemu chłopakowi :) Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia też chce do parku :C
    cudowny przewodnik ;*

    rozladowanieinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, niby takie zwykłe ale mają w sobie 'to coś' xd
    pozdrawiam, http://allooornothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dasz radę, będę trzymała za Ciebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ujęcia, czasami potrzebujemy takiej odskoczni od codziennego pędu i takie miejsca nam pomagają ;)
    Ps. ostatnio u mnie w szkole zauważyłam dziewczynę baaardzo podobną do ciebie ;)

    www.obsesyjnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj pogoda to się Wam udała... ;D Cudne zdjęcia i piękne widoczki :)):*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, uwielbiam lasy i naturę :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam różne wycieczki i spacery ;) ładnie tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie oderwanie od rzeczywistości jest potrzebne ludziom! :)
    piękne zdjęcia i pokaż tatuaż! ^^

    WESOŁYCH ŚWIĄT! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne te fotki, tylko ty się uśmiechnij.Podoba mi sie ta fotka ze słońcem.Puszeczka do herbaty

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestm w polsce od mieiaca i teskno mi za Francja bo wcaz nie skonczylam tego o chce tam zrobic.
    Jeszcze pare dni i wracam :) Wiec twoje dwa mieiace tez szybko zleca :)

    OdpowiedzUsuń