niedziela, 29 grudnia 2013

Melduję się.

Latam, biegam jak szalona ostatnimi czasy. Spędzam dużo czasu z swoimi przyjaciółmi, bo zjechali do naszego miasteczka na święta. Staram się korzystać z każdej wolnej chwili i czasami czuję się w swoim domu jak gość. A właściwie cały czas się tak czuje. Dziś mam wolną chwilkę, ale nadal za krótką, żeby zrealizować zaległe posty. 
Melduję się, że żyję i mam nadzieję, że w jak najszybszym czasie uda mi się zrobić to, co planuje już od tygodni! :) Nie gniewajcie się, po prostu widuje dziewczyny bardzo rzadko, bo porozjeżdżały mi się po całym świecie i na prawdę wracam nocami. Jestem w stanie odpowiedzieć na komentarze gdzieś z telefonu w biegu, ale niestety nie napisać dla Was posta. Wszystko zmieni się po 3 stycznia! Słowo daję.
Przesyłam buziaki i ściskam.
Zaraz po zabiegu przedłużania rzęs,
tak - tym nieszczęsnym zabiegu.
Jak lalka porcelanowa wyglądałam z tymi rzęsami;)





Ps. Jestem ciekawa jak spędziłyście święta i jakie macie plany na sylwestra. Myślałyście już o postanowieniach noworocznych? :)

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam spotkania ze znajomymi, którzy się wyprowadzili do innych miast, krajów. Można gadać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam, ale później rozstania są ciężkie. Moja najlepsza mieszka w Londynie, spędziłyśmy razem całe dwa tygodnie... przy rozstaniu nie obeszło się bez łez :( nienawidzę rozstań z bliskimi mi ludźmi.

      Usuń
  2. Już mam całą listę postanowień noworocznych :D Zresztą jak co roku :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko kilka konkretnych...ciężko mi je realizować. dziękuję.

      Usuń
  3. Nie robię postanowień noworocznych, jak chcę coś zmienić, robię to w tej chwili. Odkładanie 'na jutro' się u mnie nie sprawdza :D.

    http://silence-of-wind.blogspot.com/

    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nigdy nie robiłam, w tym roku kilka konkretnych sobie założyłam...jak będzie - się okaże.

      Usuń
  4. ja w tym roku już zrobiłam swoją listę postanowień :)
    zapraszam na mojego nowego bloga :)
    http://baliari-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie juz był pościk nowo roczny :)
    SZCZEŚLIWEGO nowego roku kochana !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa - jak wygląda i ile trwa zabieg przedłużania rzęs? Zastanawiam się czy nie zrobić takiego czegoś na wakacjach - by nie musieć ich codziennie malować ;)

    OdpowiedzUsuń