wtorek, 4 listopada 2014

Spotkanie w Londynie organizowane przez moje ulubione vlogerki.

Hej. W Londynie dzisiaj typowo angielska pogoda. Deszczowo, szaro i zimno jak diabli. Więc wszystkie plany związane z moim wolnym dniem niestety nie wypaliły. Deszcz mi je konkretnie pokrzyżował, ALE...nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Korzystając z okazji postanowiłam nadrobić zaległości na Waszych blogach i kanałach i w końcu doczekałam się spotkania vlogerek i blogerek w Londynie. Tak, tak, bardzo długo na to czekałam, wypatrywałam, śledziłam blogi i kanały na youtube w poszukiwaniu wieści i dzisiaj (chyba na poprawę humoru) dowiedziałam się, że takowe spotkanie odbędzie się i to już całkiem nie długo. Także dwie, na pewno Wam znane, vlogerki - Kornela z kanału Kornela55 i Agnieszka z kanału Nieesia25 organizują spotkanie 16 listopada, o godzinie 13 na Westfield. Więcej oczywiście możecie dowiedzieć się na kanałach dziewczyn i z tego co mi wiadomo powstało albo powstaje wydarzenie na facebooku w związku z tym spotkaniem. Jestem mega podekscytowana, bo są to moje dwie ulubione vlogerki i w końcu będę miała okazje je poznać. Ja tam będę i liczę też na Was. Dziewczyny, które mieszkają w Londynie, mają czas, możliwości i ochotę, zapraszam w imieniu Korneli i Agi, bo z dużą przyjemnością poznałabym również i Was. Czekam z niecierpliwością, walczę o wolne południe i widzimy się już za dwa tygodnie! A tymczasem uciekam dalej się byczyć, pić dobrą herbatkę i nadrabiać zaległości. 


11 komentarzy:

  1. London is always rainy
    I wish you had pictures of you
    in famous London landmarks.
    Oh maybe next time.

    http://momsturf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I hope next time you will be with us. :) and of course that I I will take a lot of picture.

      Usuń
  2. Ja bardzo chcialabym pojechac na to spotkanie, ale mam 3h do Londynu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się pojechać na takie spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. angielska pogoda jest dołująca...
    Super, że są prganizowane takie spotkania:)
    pozdrawiam i obserwuję :)

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie udanego i niezapomnianego spotkania życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam Twoje zdjęcia i jestem pod wrażeniem. Są naprawdę bardzo ładne.
    Masz ładny tatuaż :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprawa, bardzo chętnie spotkała bym się z moimi ulubionymi (vlog/blog)erkami :))
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ale super ,cudownie ,że będziesz mogła je zobaczyć! :DD
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń