poniedziałek, 27 stycznia 2014

Cześć.

Kochane, przepraszam Was za brak postów i za porzucone komentarze. Tęsknie za Wami bardzo i jestem (cholernie wręcz) ciekawa co dzieje się u Was na blogach. Ostatnio nie mam kompletnie czasu. Mam nową pracę, więc pochłania to dużo czasu i energii. 
Mam nadzieję, że w jak najszybszym okresie znajdę chwilę, będę mogła napisać Wam jakiegoś ciekawego posta, odpowiedzieć na komentarze i w końcu odwiedzić Wasze blogi!
"Focia z rąsi" przed imprezą to rzecz podstawowa!:)
P.S. Mam dla Was jeszcze świetną nowość muzyczną. Jest to zespół z Seattle. Panowie o genialnych głosach, z zakręconymi bitami i świetnymi pomysłami. Choć z ich płyty "Love me" (swoją drogą dość świeżej, bo nawet na YT ciężko znaleźć ich kawałki) mam swojego faworyta (Paper Lion - link do piosenki) tak ta piosenka, którą Wam przedstawię, przekonała mnie kompletnie zakręconym klipem. Wprawdzie w teledysku nie gra wokalista (szkoda, bo jakby takie cuda odwalał na koncertach to pewnie bilety kupiła bym już zaraz!), ale ubawiłam się przy tym do łez. 

Barcelona - Background.
Zwróćcie uwagę na jego miny, jak przebiera nóżkami - na takie drobne gesty. Doszłyśmy z siostrą do wniosku, że jest zgrabniejszy niż nie jedna babka i z tyłu nie powiedziałabym, że to facet. 

Do usłyszenia, ściskam.

22 komentarze:

  1. Gratuluje nowej pracy :) ja też teraz ledwo co wyrabiam się ze wszystkim. Ciągle mam coś do zrobienia i staram sobie tak zaplanować dzień żeby ze wszystkim zdążyć. Jednak muszę przyznać, mało kiedy mi sie to udaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie. U mnie planowanie średnio się sprawdza, bo wracam z pracy i pierwsze co mi na myśl przychodzi to "drzemka!" :D

      Usuń
  2. Ojj kochana u nas jakoś też początek roku zawinięty, że trochę mniej czasu na blogowanie :(( Ale z drugiej strony gratulujemy Ci nowej pracy - życzymy Ci w niej samych sukcesów i samorealizacji :*****

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie. Ja też w sumie się cieszę, że udało się ją w miarę szybko znaleźć :)
      Mniej czasu na blogowanie, ale z drugiej strony dobrze, że dużo się dzieje, prawda? :)
      Buziaki :*:*

      Usuń
  3. Wow niezły ma głos... zasłuchałam się... :)
    Powodzenia w nowej pracy i wracaj do nas jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty ślicznaaaaaaa!♥ Cudne masz oczka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje i czekam na post, jak znajdziesz chwilkę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na następny post:)
    +Obserwuję i liczę na rewanż:)

    http://alosojosdemilente.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę wytrwałości i siły do pracy

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaką Ty masz gładziutką cerę! Zazdroszczę :)

    Powodzenia w pracy! Blog nie ucieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety często tak jest że facet jest zgrabniejszy od kobiet...
    Focia z fąsi przed wyjściem obowiązkowa xd Piękna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. moj czas pochlania sesja
    marze o tym by w koncu sie skonczyla


    sliczne zdjecie

    OdpowiedzUsuń
  12. mój czas to głównie nauka, mnóstwo nauki!
    Nie martw się, każdy jest cierpliwy i poczekamy, aż wrócisz :)

    Zapraszam na mój blog, teraz pod nowym adresem: kolorowepiora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasu ciężko czasem znaleźć, na prowadzenie bloga :(
    powodzenia w nowej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wybaczamy Ci brak czasu ;)

    chętnie się podzielę! ^^

    OdpowiedzUsuń