wtorek, 18 lutego 2014

Zapraszam na mój FP.

Cześć Dziewczyny!
Choć broniłam się przed tym, zapierałam rękoma i nogami to mimo wszystko (jak jedna z moich czytelniczek napisała w swoim poście) "postanowiłam pójść z duchem czasu" i założyć funpage na portalu facebook. Nie robię tego w ramach promocji, ale chcę Wam w pewien sposób ułatwić śledzenie mojego bloga na bieżąco. Wiadomo, życie toczy się właśnie tam. Każda z nas (na pewno!) choć raz dziennie zagląda na swojego "fejsbuka"(w momencie, gdy w nowości osób obserwowanych zerka się rzadziej), więc siłą rzeczy w jakiś sposób Wam to(mam nadzieję) pomoże. Link został już umieszczony z prawej strony w ikonkach. Serdecznie Was zapraszam do like'owania i zaglądania na bieżąco. Początkowy zamysł jest taki, że prócz informacji o nowościach będę też wrzucać obrazki, które w jakiś sposób mnie inspirują bądź ciekawią. Jak to wyjdzie w praniu - okaże się. 

Na razie, dosłownie przed minutą, go założyłam, dlatego też dumam nad obrazkiem "w tle" i innymi szczegółami. Postaram się też (prawdopodobnie) zamieścić wgląd na fp na blogu.

  Pozdrawiam Was kobietki, a w komentarzach czekam na adresy Waszych funpage'ów!

22 komentarze:

  1. Założenie FP było dobrą decyzją. Mi się przyda i myślę, że reszcie też :)
    http://stay-positiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kochana, nie mogę się do Ciebie dostać na bloga...hmm...pokazuje mi, że nie zostałam zaproszona do oglądania Twojej strony.

      Usuń
  3. mnie jakoś do tego nie ciągnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nigdy nie ciągnęło, ale co tam - raz się żyje.

      Usuń
  4. dobry pomysł z FP. nawet bardzp dobry :-) ja mam za małe statystyki, ale pewnie również chętnie bym o tym pomyślała :-) buziaki!

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to robię dla moich stałych, ukochanych czytelniczek:) żeby ułatwić Wam życie. nie potrzebne mi tłumy;) Ważne, że mam Was.

      Usuń
  5. Good idea :) my też mamy ;)

    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogpspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubione! :) Profil na fb jest dobrym pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Ty jesteś tym tajemniczym trzecim "fanem", którego nie mogę zobaczyć?:) Super, dziękuję!

      Usuń
  7. Świetny pomysł,muszę sama w końcu założyć :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, fajnie by było! zachęcam do polubienia mojego fb:)

      Usuń
  8. No to witaj w fb swiecie:) puszeczkowa mama z puszeczkadoherbaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysl z tym FP :)
    Ładny wyglad bloga.

    in-love-with-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń