niedziela, 23 lutego 2014

Tag jedenastu niezbyt osobistych pytań.

Cześć Dziewczyny!
Jedna z moich wiernych czytelniczek (którą serdecznie pozdrawiam!!!) - Obsesyjnaa - uraczyła mnie tagiem. W związku z moją jakże wielką uprzejmością i otwartością na różne wyzwania (wiem, nie brzmi wiarygodnie) postanowiłam podjąć się tego. Przejdźmy do rzeczy.
1. Czemu akurat wybrałaś blogger'a? 
Miałam już wiele, wiele, lat temu różne blogi, które cieszyły się większą lub mniejszą popularnością (jeszcze jako nastolatka). Były one przeważnie na onecie. Teraz, gdy powróciłam do blogowania zauroczona blogami dziewczyn, głównie tych popularnych i wszystkim znanych, postanowiłam spróbować w tym portalu. Podobał mi się ogólny wygląd, profesjonalizm jak i możliwości, które Blogger nam oferuje. Nie żałuję. Poleciłam nawet siostrze, która swego czasu też zakładała swojego bloga.
2. Wiele przyjaciół czy ten jeden?
Jak już pisałam w tagu "20 faktów o mnie" jestem osobą dość zdystansowaną do innych ludzi (choć kiedyś było wręcz przeciwnie, pewnie dlatego setki razy się przejechałam i nauczyłam, że nie warto ufać każdemu napotkanemu człowiekowi), ale mam kilku cennych przyjaciół (zarówno płci damskiej jak i męskiej - tak, wierzę w przyjaźń damsko-męską), którzy wskoczyli by za mną w ogień, ja z resztą za nimi też. Wiem, że zawszę mogę na nich liczyć, kocham ich najmocniej na świecie i są to na prawdę ciekawe, pełne pasji i wyjątkowe osobliwości. Jesteśmy w takim wieku, że każde z nas ma już swoje miejsce, swoje życie i nie zawsze mamy czas na dwugodzinne plotki na fb czy skype, ale mamy z sobą kontakt, możemy zawsze na siebie liczyć, zwierzyć się czy poradzić, a gdy już jesteśmy w jednym punkcie to bez spotkania się nie obejdzie. Nie ukrywam, że chciałabym mieć swoich przyjaciół blisko, ale to niestety nie jest możliwe. Dlatego ciesze się każdą chwilą z nimi i każdą rozmową i doceniam to, że są.



3. Jakiej tematyki blogowej nie lubisz?
Każda tematyka w jakiś sposób wnosi w moje życie coś nowego. To chyba kwestia upodobań. Na pewno nie zajrzę na bloga anorektyczki, która wypisuje ile to kg schudła, czego się wyrzekła i jak wygląda jej dieta (sucha bułka i woda). Nie jestem też wielką maniaczką zwierząt. Nie na tyle, żeby czytać takie blogi. No i chyba już jestem za stara na blogi słodkich trzynastek. Z resztą przeraża mnie wizja tych małych dziewczynek, które zazwyczaj stylizują się na stare baby, a ciuchów i kosmetyków mają trzy razy więcej niż ja z moją siostrą razem wzięte. Z resztą strona, na której każdy post jest sponsorowany też do mnie nie przemawia. Uwielbiam z kolei blogi, które mają dobrze wykonane zdjęcia (to chyba takie zboczenie...moja pasja). Chętnie też zaglądam na strony dziewczyn, które mieszkają w innych krajach i pokazują nam cząstki tych miejsc. 
4. Czy kiedykolwiek kupiłaś coś pod wpływem postu jakieś blogerki? 
Pewnie i to nie raz. Zawsze, gdy planuję zakup kosmetyku to sugeruję się opiniami innych blogerek albo sprawdzam je na wizażu. Tak między innymi kupiłam oliwkę pod prysznic z Isany (której osobiście nie znoszę), ale również i podkład z Revlona zachwalany przez wiele vlogerek i blogerek. Na pewno nie raz kupiłabym coś co zobaczyłam gdzieś na blogu czy na youtube, ale trzeba mieć zdrowy rozsądek, no i fundusze nie pozwalają na takie szaleństwa. 
5Jakiego aparatu używasz?
Korzystam z Nikona Coolpix, model s3300. Jest to zwykła cyfrówka kompaktowa. Przymierzam się do zakupy lustrzanki (Nikon d5100), bardziej z powodu, że fotografia jest moją pasją i chcę ją rozwijać, ale ten zakup będzie prawdopodobnie musiał poczekać do lata. Na ten aparat również nie narzekam. Zdjęcia robi na prawdę bardzo profesjonalne. Jak na początek - każdemu polecam. Jedynym jego minusem jest to, że dość wolno pracuje i przy gorszym oświetleniu (nie wymagającym jeszcze lampy, ale już nieco gorszym) ma problemy z złapaniem ostrości. 
6. Uprawiasz jakiś sport?
Zawsze byłam w pewien sposób anty sportowa. Unikałam w szkole w-f'u jak ognia, choć było kilka sportów, które uprawiałam. Jako siedmiolatka pływałam, szło mi to całkiem nieźle i miałam zadatki na niezłego pływaka, dlatego jestem tym bardziej zdziwiona, że teraz wszelkie próby pływania kończą się pójściem na dno. Grałam również w siatkówkę - tak, bardzo lubię grać w siatkówkę, ale rzadko mam okazję. Przymierzałam się również do biegania, ale teraz nabiegam się w pracy, więc chyba nie prędko to się wydarzy. Więc nie... nie uprawiam żadnego sportu.
7. Od kiedy prowadzisz bloga?
Tego czy ogólnie? Ogólnie zaczęłam blogować mając 10-13 lat. Ten blog jest stosunkowo młody. Prowadzę go od (chwila, muszę sprawdzić, bo nie pamiętam O_o )  grudnia 2013 roku.
8. Masz jakiegoś pupila?
Mam kotka, ale w związku z tym, że mieszkamy w domku jednorodzinnym to hasa sobie po okolicy zazwyczaj. Nie jest to kot, który usiedzi w domu dłużej niż godzina. Poza tym znaczył teren, więc byłby dość uciążliwy w utrzymaniu go w domu.
9. Ulubiony kosmetyk?
Zdecydowanie perfumy i zdecydowanie Calvin Klein - In2u oraz Gucci - Rush (których swoją drogą mój tata nienawidzi, więc mam zakaz używania ich). Bez perfum nie wyobrażam sobie życia. Jest tyle przepięknych zapachów, które chciałabym wypróbować. Podobają mi się również bardzo perfumy Rihanny (wszystkie!). Ostatnio koleżanka zaraziła mnie czymś zupełnie nowym. Perfumami firmy Burberry, o których istnieniu nie miałam zielonego pojęcia.


W Polsce prawdopodobnie są nie do zdobycia, ale warto, warto się nimi zainteresować.
10. Ile jesteś w stanie wydać na kosmetyki?
Ciężko powiedzieć. Teraz mój budżet jest ograniczony, ale są kosmetyki, które po prostu muszą być dobre i warto wydać na nie trochę więcej kasy. Między innymi perfumy (niestety - muszą być oryginalne) czy podkłady i tusze. Nie mówię, że kupuję kosmetyki marki Chanel czy Estee Lauder, ale raczej w kwestii podkład i tusz stawiam na marki takie jak Max Factor, Bourjois, Loreal, Maybelline, Revlon i inne podobne (choć teraz miałam tusz z Eveline i też sprawdzał się super).
11. W jakim mieście chciałabyś mieszkać?
W związku z tym, że mieszkam w małym pścimiu zawsze ciągnęło mnie do dużego miasta. Moim marzeniem był Londyn. Miałam okazję już tam być, zobaczyć to na własne oczy i teraz planuję wyjechać na troszkę dłużej niż wczasy. Z Polskich miast chętnie wybrałabym Warszawę, Białystok, Wrocław, Kraków albo któreś z Trójmiasta, choć nie ukrywam, że na pewno mamy wiele, wiele pięknych miast.








A więc przejdźmy do nominowania kolejnych osób:
  • Pierwszą z nich będzie oczywiście moja kochana siostra (na której stronę serdecznie Was zapraszam!) : www.puszeczkadoherbaty.blogspot.com ,
  • Kara z bloga www.jestemtylkosnem.blogspot.com , 
  • Anetka z bloga www.anetka25.blogspot.com ,
  • Moja imienniczka - Ania z bloga www.annnnia.blogspot.com , 
  • Megi z bloga www.megisplace.blogspot.com ,
  • Aga z bloga www.bezxpomyslu.blogspot.com , 
  • Dziewczyny z bloga www.ourlovetolive.blogspot.com ,
  • Alicję z bloga www.alicja-w-krainie-kosmetykow.blogspot.com , 
  • Ourdestination z bloga www.ourdestinatioon.blogspot.com , 
  • Angelike z bloga www.angelikamartko.blogspot.com , 
  • All or Nothing z bloga www.allooornothing.blogspot.com , 
i wiele, wiele innych moich wspaniałych czytelniczek! Jeśli tylko któraś z Was (jest Was tyle, że nie sposób każdą wymienić!) lubi wyzwania i takie zabawy to bardzo, bardzo zachęcam! Będzie mi na prawdę miło. Co do dziewczyn wytypowanych, jeśli nie lubicie takich tagów albo najzwyczajniej w świecie nie macie na to czasu to też zrozumiem (bynajmniej się postaram). Nominowałam Was, bo uwielbiam Wasze blogi i jesteście moimi najwierniejszymi czytelniczkami. 
A teraz wyzwanie dla Was. Zabawa jest prosta. Odpowiadacie na pytania, nominujecie następne ofiary i wymyślacie dla nich zagadnienia (wydaje mi się, że musi być ich jedenaście, z tego co zauważyłam nie jest określony zakres tych pytań). Te są dla Was:
  1. Czy któraś z blogerem zainspirowała Cie do założenia bloga czy zrobiłaś to zupełnie nie znając sfery blogowej? 
  2. Co sprawia, że chętniej wracasz do danego bloga? Co takiego w sobie musi mieć blog żebyś chciała czytać go regularnie?
  3. Jaka jest Twoja pasja? Co sprawia Ci przyjemność?
  4. Gdyby zostało Ci 24 godziny życia, miałabyś miliony i nie byłoby dla Ciebie granic co chciałabyś zrobić?
  5. Na koncert jakiej gwiazdy chciałabyś pójść, gdybyś miała okazję? 
  6. Czy jesteś osobą raczej aktywną, nie potrafiącą usiedzieć w miejscu i potrafisz sobie zorganizować czas czy raczej wolne chwile spędzasz przed telewizorem, komputerem i nigdy nie wiesz za co się zabrać?
  7. Jakie są Twoje ulubione marki kosmetyczne i ubraniowe? 
  8. Od czego zaczynasz swój dzień?
  9.  Jesteś "w gorącej wodzie kąpana"? Lubisz na szybko podejmować decyzje (np. o zakupie) czy wolisz to przemyśleć na spokojnie? 
  10. Jaki typ ludzi lubisz poznawać?
  11. Jaki jest Twój przyjaciel? 
Nie wiedziałam, że wymyślenie pytań jest takie skomplikowane. Znacznie łatwiejsze było odpowiadanie na nie. Kochaniutkie, życzę Wam udanej zabawy i czekam na Wasze odpowiedzi! Dziękuje również Obsesyjnej za podsunięcie mi czegoś nowego dla mnie - było super. Piszę się na przyszłość.
Ściskam!

24 komentarze:

  1. Na razie jest to 1/3 najmniejsza część tego co chce mieć :) Każdy tattoo ma dla mnie znaczenie - nie będę się tu rozpisywała bo są to długie historie z tym związane. Też każdy tattoo jaki mam jest wymyślony w mojej głowie, nie jest to coś ściągniętego z internetu tylko są to moje pomysły przedstawione Ewie (dziewczyna która robi mi tattoo) która narysowała mi to od ręki na kartce :)

    2 foto jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za tydzień robie kolejny. nie jakiś wymyślny, ale już nie mogę się doczekać.

      Czekam na Twój post z odpowiedziami na pytania!:)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację,dzisiaj na pewno pojawi się notka. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale śmieszna zabawa ;) Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na pytania ;) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie że odpowiedziałaś ! Świetne odpowiedzi widać ze z serduszka .
    Ja zawsze chciałam pojechać do Londynu ale jakoś mi nie było dane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra przyłożę sie...............puszeczkadoherbaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za otagowanie - odpowiem na pytania w najbliższym czasie :)

    Zapraszam do Wrocławia ;) Sama mieszkam tu od 5 lat, czyli od kiedy zaczęłam studia. Za pół roku je skończę, ale mam zamiar tu pozostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na odpowiedź...Co do Wrocławia...kto wie, czas pokaże

      Usuń
  7. Z kupnem kosmetyków mam tak samo. Jeżeli jest naprawdę wart swojej ceny to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy post,fajnie,że dodałaś zdjęcia a nie zatrzymałaś się na suchym tekście :)
    widzę,że nawet ja zostałam nominowana,ale nigdy się w to nie bawiłam,ale przemyślę tę "propozycję" ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Co do postów suchych...nie lubię sama takich czytać, więc dlaczego Wy chcielibyście? Zdjęcia dla mnie to raczej podstawa.

      Usuń
  9. miło mi za nominacje ;* nie miałam pomysłu na posta a tu nominacja! :*
    następny post dedykuje dla Ciebie z odpowiedziami ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje początkowe blogi też zakładałam na onecie ;-) Mam nikona d5100 i zgadzam się, że gdy odrobinę się ściemni albo gdy jest szaro-buro za oknem, to często zdjęcia wychodzą rozmazane, więc wtedy najlepiej robić je ze statywu ;-) Też nie uprawiam żadnych sportów, a w szkole w-f był moją najgorszą lekcją ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy wiele wspólnego...co do Nikona d5100, ja go nie posiadam - marzę o nim. Zdjęcia robie zwykłym kompaktowym, nie doczytałaś, ale wybaczam :D

      Usuń
  11. ZAPRASZAM do mnie na konkurs do wygrania wybrany ciuchy ze sklepu sammydress !
    obsesyjnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za zaproszenie, ale ja jakoś nie konkursowa:*

      Usuń
  12. Kurde, wczułaś się w ten TAG :)) Bardzo rozwinęłaś swoje wypowiedzi i ta powinno być! :D Dużo się o Tobie dowiedziałam, też mam młodego bloga i nie czytałabym blogów anorektyczek... :)) Też chciałabym mieszkać w Londynie, chociaż po ostatnich powodziach chyba jednak wolałabym cieplejsze kraje :D Śliczne zdjęcia ;** A nie miałaś czasem robić nagłówka? :D


    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No miałam, miałam robić nagłówek, ale nie mam weny twórczej do tego :D
      Co do tag'u...jakos nie potrafię się streścić w dwóch słowach :D

      Usuń